info@awec.cz, sales@awec.cz info@awec.cz, sales@awec.cz
+420 532 291 170 +420 532 291 170
Haškova 17, Brno 63 800, Česká republika, EU Haškova 17, Brno 63 800, Česká republika, EU

PLUGIN volná místa

Asistentku/asistenta pro administrativu a obchod

AWEC Aluminium Products

  • Pokud se chcete těšit do práce, teď je ten nejlepší čas přidat se k nám!
  • Pozice je vhodná pro organizovaného člověka s proaktivním a pozitivním přístupem, který nečeká jen na zadávání úkolů. Je pečlivý a má smysl pro detail. Má příjemné vystupování a je skvělý týmový hráč. Je samostatný při řešení úkolů a má chuť se učit novým věcem, baví ho role administrativní a organizační podpory.
  • NÁPLŇ PRÁCE
  • správa CRM systému; komunikace s dodavateli a partnery
  • péče o obchodní návštěvy, zajištění občerstvení na obchodních jednáních a firemních poradách (zajištění ubytování)
  • podpora prodeje
  • správa sociálních sítí
  • zpracování dokumentů obchodního charakteru (nabídky, smlouvy, přepisování dat, úpravy textů, prezentace)
  • spolupráce na projektech napříč společností
  • administrativní a organizační podpora (služební cesty, firemní akce, meetingy, marketing)
  • zajištění technických a propagačních materiálů
  • správa diáře, plánování schůzek, konferenčních hovorů, videokonferencí
  • správa pošty, mailů a telefonátů
  • archivace dokumentů
  • operativní úkoly
Více informací

Obchodní manažer

AWEC Aluminium Products

  • Hledáme člověka s pozitivní energií a nápady, chutí budovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti
  • Leadera orientovaného na výsledek, plnění KPI
  • Aktivního člověka, který se již dnes může prokázat výsledky, kterých ve svých aktivitách dosáhl
  • Nadšence, který přijme výzvu spolupodílet se na vybudování nových obchodních příležitostí
  • Náplň práce bude 70 % získávání nových klientů, cca 20 % práce se stávajícími zákazníky, 10 % práce s týmem
  • analyzovat obchodní procesy, postupy, úspěchy i neúspěchy
  • do budoucna vést malý obchodní tým
  • odpovídat za plnění obchodních cílů Awec Group
  • nebát se trochy administrativy a reportingu
  • management prodeje na českém i evropském trhu, zpracování obchodních případů, nabídková činnost a zodpovědnost za výsledky
  • odpovědnost za portfolio stálých, klíčových klientů
  • každodenní kontakt se zákazníky, dojednávání smluv, řízení a procesování zakázek, zpracování příslušné obchodní administrativy, spolupráce s výrobou a back officem
  • reporting generálnímu řediteli.
Více informací

Asistentku/asistenta pro administrativu a obchod

AWEC Aluminium Products

  • Pokud se chcete těšit do práce, teď je ten nejlepší čas přidat se k nám!
  • Pozice je vhodná pro organizovaného člověka s proaktivním a pozitivním přístupem, který nečeká jen na zadávání úkolů. Je pečlivý a má smysl pro detail. Má příjemné vystupování a je skvělý týmový hráč. Je samostatný při řešení úkolů a má chuť se učit novým věcem, baví ho role administrativní a organizační podpory.
  • NÁPLŇ PRÁCE
  • správa CRM systému; komunikace s dodavateli a partnery
  • péče o obchodní návštěvy, zajištění občerstvení na obchodních jednáních a firemních poradách (zajištění ubytování)
  • podpora prodeje
  • správa sociálních sítí
  • zpracování dokumentů obchodního charakteru (nabídky, smlouvy, přepisování dat, úpravy textů, prezentace)
  • spolupráce na projektech napříč společností
  • administrativní a organizační podpora (služební cesty, firemní akce, meetingy, marketing)
  • zajištění technických a propagačních materiálů
  • správa diáře, plánování schůzek, konferenčních hovorů, videokonferencí
  • správa pošty, mailů a telefonátů
  • archivace dokumentů
  • operativní úkoly
Více informací

Obchodní manažer

AWEC Aluminium Products

  • Hledáme člověka s pozitivní energií a nápady, chutí budovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti
  • Leadera orientovaného na výsledek, plnění KPI
  • Aktivního člověka, který se již dnes může prokázat výsledky, kterých ve svých aktivitách dosáhl
  • Nadšence, který přijme výzvu spolupodílet se na vybudování nových obchodních příležitostí
  • Náplň práce bude 70 % získávání nových klientů, cca 20 % práce se stávajícími zákazníky, 10 % práce s týmem
  • analyzovat obchodní procesy, postupy, úspěchy i neúspěchy
  • do budoucna vést malý obchodní tým
  • odpovídat za plnění obchodních cílů Awec Group
  • nebát se trochy administrativy a reportingu
  • management prodeje na českém i evropském trhu, zpracování obchodních případů, nabídková činnost a zodpovědnost za výsledky
  • odpovědnost za portfolio stálých, klíčových klientů
  • každodenní kontakt se zákazníky, dojednávání smluv, řízení a procesování zakázek, zpracování příslušné obchodní administrativy, spolupráce s výrobou a back officem
  • reporting generálnímu řediteli.
Více informací

Momentálně nemáme žádná volná místa.

Momentálně nemáme žádná volná místa.

EU a fondy

Společnost čerpá příspěvky spolufinancované ze státního rozpočtu a Evropského sociálního fondu v rámci projektu:

Odborná praxe pro mladé do 30 let v Jihomoravském kraji
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců